Conform legii comertului electronic OUG nr.34/2014, art.9 consumatorul ( cumparatorul) are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristice, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului ( cumparatorului ) sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.
Clientul are dreptul ca, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor comandate, sa returneze produsul si sa instiinteze firma asupra deciziei sale de a renunta la produsele comandate, fara obligativitatea invocarii unui motiv anume.
Returul este acceptat doar atunci cand produsele nu sunt purtate, se afla in stare perfecta si au toate etichetele cu care au fost livrate.
Clientul are obligatia de a pastra ambalajul in starea initiala (valabil pentru articolele de incaltaminte). In cazul in care acesta este purtat sau deteriorat ne rezervam dreptul de a nu rambursa banii sau schimba cu un alt produs.
Produsele care prezinta defecte precum: lovituri, zgarieturi, etichete murdare sau rupte, urme de uzura prin purtare, urme de machiaj, deodorant, pete, crapaturi, rupturi, sau sunt utilizate in alte conditii decat cele pentru care a fost creat, nu se pot returna.
In cazul in care integritatea ambalajului sau a produselor sunt afectate (exceptie facand sigiliul pachetului), AllBoutique isi rezerva dreptul de a nu inlocui sau rambursa contravaloarea produsului returnat.
In cazul in care doriti sa returnati produsele, trebuie avute in vedere urmatoarele:
- contravaloarea transportului va fi suportata de cumparator (client);
- produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care s-au livrat, adica noi si in cutie, impreuna cu toate accesoriile aferente produsului, nepurtate, fara pete sau rupturi;
- in cazul in care marimea nu corespunde, se poate solicita o pereche in schimbul celei initiale;
- AllBoutique se obliga sa returneze suma achitata de client, prin tansfer bancar (in contul clientului), imediat ce toate conditiile de mai sus au fost indeplinite, in cel mult 14 zile calendaristice.
- Adresa de returnare este: Bucuresti, Splaiul Unirii nr 45, bl M15, sc B, et 5, ap 57, sector 3.
Produsele AllBoutique, care sunt realizate pe comanda conform masuratorilor trimise de client sau la cererea clientului si se supun Ord. 130/2000. Cap. 2, Art. 10, NU POT FI RETURNATE: Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit altfel: contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate.
Suma de bani restituita pentru retur NU va include si cheltuielile de transport (daca exista).
Comenzile cu produse cadou in cadrul diverselor promotii trebuie returnate integral, inclusiv cu produsul trimis cadou. In caz contrar, contravaloarea produsului oferit cadou va fi oprita din suma de rambursat.
NU SE ACCEPTA COLETE CU PLATA RAMBURS, ACESTEA VOR FI RETURNATE DIN NOU EXPEDITORULUI! NU SE RETURNEAZA PRODUSE PRIN POSTA ROMANA, DOAR PRIN CURIERAT RAPID IN SISTEM DOOR TO DOOR.
!!! Produse ce fac exceptie de la exercitarea dreptului de retur:
Conform articolului 16 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014, sunt exceptate de la dreptul de retragere:
- Produsele confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar;
- Produsele desigilate de consumator a caror noua comercializare ar putea prezenta riscuri din motive de igiena sau de protectie a sanatatii pentru alti consumatori.
Prin urmare:
- Din motive de igiena, produsele din categoria lenjerie intima nu se pot returna. Din aceasta categoria fac parte costumele de baie si lenjeria de corp (chiloti, slipi, sutiene, bustiere dresuri, sosete, etc).